+48 22 59 05 000

pn.-pt. 8-20, sb. 10-17

Kontakt i pomoc^
Kontakt i pomoc
Zamów rozmowę
Umów wideorozmowę
Napisz do nas
Pomoc w kredycie
Bezpłatna analiza działki
logo
ulubione 0

Filtry:

Wyczyść filtry

Garaż - liczba stanowisk

Suma miejsc postojowych

Brak

1

2

2+

Wiata garażowa - liczba stanowisk

Suma miejsc postojowych

Brak

1

2

2+

Powierzchnia użytkowa

Suma powierzchni pomieszczeń mierzona po wewnętrznym obrysie ścian. Na jej wielkość ma wpływ wysokość pomieszczenia i jest liczona:
– w 100% – przy wysokości w świetle powyżej 2,2 m,
– w 50% – przy wysokości między 1,4 m a 2,2 m,
– pomija się – przy wysokości poniżej 1,4 m.

od:

 m2

do:

 m2

Powierzchnia netto

Powierzchnia wszystkich pomieszczeń budynku mierzona na poziomie podłogi, po wewnętrznym obrysie ścian w stanie wykończonym. Na jej wartość nie wpływa wysokość pomieszczeń

od:

 m2

do:

 m2

Powierzchnia zabudowy

Powierzchnia mierzona po obrysie zewnętrznych krawędzi wykończonego budynku z uwzględnieniem powierzchni nadwieszonych (np. wykusz). Nie dolicza się do niej elementów drugorzędnych (np. schodów zewnętrznych, daszków, ramp) oraz elementów niewystających ponad powierzchnię terenu.

od:

 m2

do:

 m2

Wysokość parteru

od:

 m

do:

 m

Wymiary wjazdu

Szerokość i wysokość otworu mierzona w świetle ścian (w stanie wykończonym)

Wysokość wjazdu

od:

 m

do:

 m

Szerokość wjazdu

od:

 m

do:

 m

Wymiary budynku

Front

od:

 m

do:

 m

Bok

od:

 m

do:

 m

Wysokość budynku

Wysokość mierzona od poziomu terenu przy wejściu do budynku do najwyższego punktu dachu – kalenicy

od:

 m

do:

 m

Kondygnacje

Kąt dachu

od:

°

do:

°

Dach

Funkcje dodatkowe

Pomieszczenia dodatkowe, uzupełniające podstawową funkcję budynku, np.: pom. gosp., kotłownia, łazienka/wc, pom. socjalne, szatnia

Technologia

Ściany

Wyczyść filtry

Garaże wielostanowiskowe

z

2

Liczba projektów: 33

Projekt garażu wielostanowiskowego dedykowany jest Inwestorom, którzy użytkują lub mają w planach użytkowanie więcej niż dwóch samochodów. Garaż wielostanowiskowy nie tylko zapewni schronienie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ale może być także miejscem do realizowania prac naprawczych. Wychodząc naprzeciw takiemu zapotrzebowaniu, w kilku projektach przewidziano kanał samochodowy. Garaże wielostanowiskowe to budynki wielofunkcyjne, gdyż oprócz stanowisk postojowych, wiele obiektów zostało wzbogaconych o pomieszczenia gospodarcze, wc lub poddasze, na którym znajduje się letniskowe mieszkanie lub przestrzeń do dowolnej aranżacji.

Poradnik Przed wyborem projektu

Ponad 60 stron praktycznych porad jak wybrać projekt spełniający Twoje oczekiwania

Pobierz
next page
Następna strona

z

2

Garaże wielostanowiskowe

Projekty garaży wielostanowiskowych

Garaż wielostanowiskowy
Za garaż wielostanowiskowy zwyczajowo uważa się taki, który pomieści co najmniej trzy stanowiska postojowe. W Kolekcji projektów Muratora można znaleźć liczącą ponad 20 propozycji grupę projektów garaży wielostanowiskowych.

Dla kogo garaż wielostanowiskowy?
Dla przeciętnej rodziny 2+2 lub 2+3 garaż wielostanowiskowy nie jest konieczny. Jednak gdy np. jesteśmy właścicielami połówki bliźniaka, który nie posiada garażu może warto porozumieć się z mieszkańcami drugiej części domu i wspólnie postawić wolno stojący garaż wielostanowiskowy. Taka propozycja – garaż wielostanowiskowy – może też być dobrym rozwiązaniem dla właściciel firm posiadających większą liczbę samochodów służbowych. Również firmy transportowe czy właściciele warsztatów mogą być usatysfakcjonowani naszą propozycją. Część naszych projektów garaży wielostanowiskowych ma przewidziane miejsce na kanał lub jest poszerzona o pomieszczenia gospodarcze, a nawet część mieszkalną, którą można przeznaczyć np. na zaplecze socjalne.

Podstawowe wymagania jakie powinien spełniać garaż wolno stojący (w tym garaż wielostanowiskowy) są następujące:
– minimalna wysokość w świetle konstrukcji – 2.20 m do sufitu i 2.0 m do spodu przewodów i urządzeń instalacyjnych;
– wjazdy lub wrota garażowe co najmniej o szerokości 2.3 m i wysokości 2 m w świetle ościeży;
– elektryczna instalacja oświetleniowa;
– zapewniona wymiana powietrza (wentylacja);
– w garażu z instalacją wodociągową lub przeciwpożarową tryskaczową – wpusty podłogowe z syfonem i osadnikami.
Aby wybudować garaż wielostanowiskowy musimy też dysponować działką o odpowiedniej wielkości gdyż powierzchnia zabudowy takiego budynku wymaga wygospodarowania odpowiedniego miejsca na sam budynek oraz na dojazd do niego i możliwość manewrowania pojazdami.

Zalety garaży wielostanowiskowych
Podstawową zaletą garażu jest ochrona aut czy maszyn przed opadami i różnicami temperatury. Odśnieżanie czy wsiadanie do przegrzanego latem lub ,,zamrożonego’’ zimą pojazdu nie należy do najprzyjemniejszych. Ponadto zamknięte pomieszczenie chroni pojazdy przed wpływami atmosferycznymi a w konsekwencji korozją. Jest też mocnym zabezpieczeniem przez kradzieżą.

By dzielić się naszym doświadczeniem, jesteśmy do Waszej dyspozycji. 
Czekamy na telefony: 22 59 05 555, maile: projekty@murator.com.pl, rozmowy na czacie lub na bezpośrednie spotkania w naszym biurze w Warszawie